21 tipů jak připravit tělo na těhotenství

 

Chcete-li otěhotnět, nebo se už nějakou dobu pokoušíte, naleznete zde několik tipů, které vám pomohou připravit vaše tělo, duši a mysl na cestu k přivedení nového života na svět. 

                                                                                   Obrázek článku

 

1. Upravte svou dietu.

Když se připravujeme na těhotenství, první věc, kterou uděláme, je odstranění nezdravých potravin z našeho jídelníčku a přidání zdravých potravin. Tady je způsob, jakým se na to podíváme: zahradník vždy dostane půdu jako živnou, jak to bylo předtím, než vyrostly drahocenná semena - čím je půda zdravější, tím živější tyto semena budou. Naše těla jsou podobné: čím zdravější jsme fyzicky před těhotenstvím, tím lepší je životní prostředí pro udržení zdravého těhotenství. Jezte organické potraviny, bez hormonů, bez GMO, které vás vyživují.

2. Snižte obsah toxinů v těle.            Výsledek obrázku pro no toxins

Vyloučení nebo odstranění toxinů z těla je důležité, abyste udrželi své tělo v kondici a abyste zůstali zdraví. Tělo často čelí toxinům v důsledku nezdravého životního stylu, nebo v důsledku konzumace špatných potravin. Navíc, toxiny také často vstupují do těla špatnými návyky, jako je konzumace alkoholu a kouření. Tyto toxické látky mohou poškozovat měkké orgány v těle. Kromě toho může toxin oslabit imunitní systém. Tím, že odstraníme toxiny z těla, učiníme z něj silné a zdravé tělo se silným metabolismem, které odolá náporům na imunitu.

  1. Okurka: tato zelenina pomáhá vyplavit toxiny a alkalizovat tělo a přitom dodává silný živinový úder.
  2. Česnek: stimuluje játra, aby podpořil výrobu detoxikačních enzymů.
  3. Brokolice: dodává velkou dávku vitamínů, zatímco neutralizuje a odstraňuje toxiny.
  4. Čočka: extrémně bohatá na vlákninu. Čočka pomáhá při odstraňování toxinů, snižuje hladinu cholesterolu a zvyšuje hladinu cukru v krvi.
  5. Řepa zelená: je nabitá antioxidanty a živinami obsahujícími síru (bez síry, tělo nemůže správně detoxikovat látky jako jsou, toxiny a těžké kovy), zelené listy také obsahují fytonutrienty nazývané glukosinoláty, které napomáhají k aktivaci a regulaci detoxikačních enzymů.
  6. Slunečnicová semena: tyto malé slunečnicové semínka jsou nejen vysokým obsahem selenu a vitamínu E, ale také pomáhají játrovým detoxikačním schopnostem a zabraňují tvorbě cholesterolu v krvi a tepnách. Ujistěte se, že zvolíte organické látky, protože jejich vysoký obsah tuku a oleje jim umožní snadno absorbovat chemikálie používané ve výrobním procesu.
  7. Vlašské ořechy: nadopujte tělo zdravými omega-3 oleji, které napomáhají detoxikaci.

Bez toxinů jsou v dnešní době i zdravé lahve a zdravé boxy na svačinu, které jsou vyrobeny z materiálu speciálně vyvinutého pro lékařské a farmaceutické účely, bez ftalátů, změkčovadel, BPA , BPS, bez zápachů a plísní a navíc mají originální design 

3. Uzdravte střevní mikroflóru.

Je doporučováno, užívat 50 až 80 miliard bakterií probiotik, 140g aloe vera a 1 500 mg L-glutaminu denně po dobu několika měsíců před těhotenstvím.

4. Jezte teplé potraviny

Pro plodnost je dobré jíst teplé pokrmy jako např. čočkovou polévku nebo restovanou zeleninu a hnědou rýži.

5. Vyživujte své tělo a rovnováhu hormonů s kyselinou listovou.

Je také dobré, abyste zajistili dostatek kyseliny listové - nejlépe nejméně 400 IU - vitamín D, nejméně tři měsíce před koncem těhotenství, aby se zabránilo vadám neurální (nervové) trubice, jako je spina bifida (rozštěp páteře). Pokud doufáte, že porodíte dříve než za tři měsíce, mějte na paměti, že čím dříve užíváte kyselinu listovou, tím lépe.

6. Zkuste to bez lepku.         Výsledek obrázku pro gluten free

Studie zjistily, že lidé, kteří trpí nevysvětlitelnou neplodností, mají často lepší následné těhotenství, když lepek odstranily z jídelníčku.                           

 

7. Vyzkoušejte tyto pozice z jógy pro začátečníky:

Sed s nataženýma nohama, pozice kočky, pozice hory, diamantový sed, pozice tygra, jednoduchý zkrut, pozice hada

Tyto polohy jsou relaxační a vyživují reprodukční orgány. Nezapomeňte pohodlné a funkční oblečení - ideální jsou legíny a top nebo tílko

 

8. Odstraňte stres a snižte tlak.

Stres může způsobit zmatek na vašem těle zvýšením hladiny kortizolu, což může potlačit ovulaci a snížit počet spermií a pohlavní styk. Stres také utahá tělo, které může stagnovat a omezit přítok krve k důležitým orgánům. Věci, které vám pomohou zvládat váš stres:

Praktikujte jógu
Přemýšlejte
Provádějte dýchací cvičení
Dopřejte si masáže
Relaxujte v přírodě
Spěte
Vyhledejte podporu pokud si nejste jistá
Cvičte
Čtěte
Udělejte si relaxační koupel


9. Vytvořte si prostor ve svém životě.

Když jsou naše životy příliš plné, není prostor pro nic nového. Příliš mnoho prostoru zase může na člověka působit úzkostlivě, takže máme tendenci se zaneprázdňovat s věcmi, které již probíhají nebo jsme je již vyřešili. Vytvořte si tento prázdný prostor, který si vyhradíte pro nově narozený život.

 

10. Domnělé těhotenství.                         Výsledek obrázku pro pregnant

Skvělý způsob, jak se připravit na těhotenství, je chovat se tak, jako by už jste byla. Často se pak tyto ženy v průběhu těhotenství lépe chovají a starají o své dítě. Ptejte se sama sebe: "Kdybych byla teď těhotná, co bych dělávala jinak?" ... A pak to udělejte.

11. Vyzkoušejte pravidelnou akupunkturu.

Zlepšuje funkci vaječníků a produkuje vajíčka s vyšší kvalitou
Reguluje hormony a produkuje větší počet folikulů
Zvyšuje tok krve do dělohy a zvyšuje tloušťku děložní sliznice
Uvolňuje člověka a snižuje hladinu stresu


12. Změňte negativní myšlenky na pozitivní.

Některé ženy, které doslova zavřely své tělo, protože si myslely, že jsou příliš staré nebo by bylo těžké otěhotnět a strávil mnoho úsilí tím, aby jim někdo pomohl odstranit toto toxické myšlení. Naše mysl je silná, pozorujte ty myšlenky! Obraťte negativní myšlenky na pozitivní! Například: Moje tělo je silné a zdravé pro těhotenství nebo těhotná snadno. Dejte je všude do vašeho domu, kde je můžete denně vidět, číst a přijímat. Vzpomeňte si, že ženy v Africe jsou těhotné po celou dobu svého života, protože jim nikdo nikdy neřekl, že nemohou.

13. Důvěřujte Božímu načasování.

U některých se těhotenství stává okamžitým a některé u jiných to trvá zase nějaký čas. Všechny bytosti mají své vlastní božské načasování, jen proto, že jste připraveni mít dítě, neznamená, že toto dítě je právě připraveno na tento svět. Když se můžete vzdát a věřit Božímu načasování, pochopíte, že existuje důvod, proč to nemusí být vždycky. Časem se odpovědi vždy odhalí.

14. Mějte sex.          Výsledek obrázku pro sex logo

To je správně! Sex udržuje energii ve vaší druhé čakře (reprodukční oblast), která je pohybující se a otevřená.

15. Nespoléhejte na první pokus.

Ne všechny ženy otěhotní při prvním pokusu. Pokud spoléháte jen na tento jediný pokus a nic se nestane v prvním měsíci nebo příštím měsíci, bude mít tendenci dostávat se do emocionálně sestupné spirály, která omezuje vaši energii. Zkoušejte vícekrát, experimentujte! 

16. Do jídelníčku přidejte "jídlo pro plodnost".

Některé z nich jsou: sýr, vejce, chřest, mandle, losos, zelené listy, plnotučné mléčné výrobky a organickou trávu.

17. Vyřešte si svůj vztah a dětská zranění.

Pokud jsou ve vašem vztahu problémy, dítě jen přidá další sůl do ran. Vyřešte, co je potřeba, než vaše dítě přijde na svět, protože váš vztah s vaším partnerem je odrazem pro budoucí vztahy vašeho dítěte. My všichni máme dětské problémy, které nás formovaly do lidí, které jsme dnes - někteří jsme dobří a někteří ne tak dobří ... Pokud si nejsme vědomi našich vlastních ran, mohli bychom se nevědomky pokoušet uzdravit naše dětství prostřednictvím našich dětí.

18. Znáte svůj cyklus?

Když počítáte svůj cyklus, vždy začíná první den periody, což je první den. Pokud máte 28denní cyklus, plodné okno je obvykle dva týdny před dalším předpokládaným obdobím, tedy kolem 14. dne.

19. Navštivte svého zubaře.

Během těhotenství mají zuby tendenci krvácet a se mohou uvolnit. Také parodontální onemocnění souvisí s těhotenstvím...takže se ujistěte, že je vše v pořádku.

20. Vytvořte dobré rutinní cvičení.

V těhotenství není moc času na zahájení nového rutinního cvičení, nejlepší čas začít je měsíc před porodem.

Zde jsou některé důvody, proč je důležité dělat cvičení během těhotenství:

Dává vám více energie
Pomáhá vám spát lépe
Snižuje stres
Snižuje zácpu
Tvorba endorfinů - pomáhají vám cítit se dobře a být spokojená
Usnadňuje práci
Snižuje riziko gestačního diabetu (těhotenské cukrovky) a vysokého krevního tlaku


21. Navštivte svého lékaře.

Měli byste si také zajít na vyšetření děložního čípku a prsou. Pokud jste se rozhodli očkovat, ujistěte se, že máte aktuální informace o očkovacích látkách.

                                                                                          Výsledek obrázku pro Let's do it post note

 

Autor: Jackobeena